vrijdag 1 februari 2013

Paseo Marítimo de Pablo Ruiz Picasso



Foto by: Caro van Hulzen

Iedereen die in Málaga is geweest kent de Paseo Picasso. Althans dat hoop ik, want een wandeling over deze Paseo is zeker de moeite waard! Het uitzicht over de stad en de zee is prachtig. Momenteel wordt er veel verbouwd op het strand dat aan de Paseo is gevestigd. Van de zomer zullen hier splinternieuwe restaurantjes komen die waarschijnlijk vers gegrilde sardientjes op het menu hebben staan. 



In het weekend is het altijd vol met mensen die rustig wandelen, maar naast wandelen wordt hier ook veel hardgelopen, gefietst en gefitnest. Het is bij uitstek de plek in Málaga om hard te lopen. In de Paseo zijn er twee inhammen vol met fitness apparatuur en kunstgrasmatjes om oefeningen op te doen. Ikzelf ben al een paar keer de Paseo Picasso afgelopen, maar afgelopen dinsdag verzamelde ik al mijn moed om samen met Virginia (mijn collega) te gaan hardlopen en afsluitend wat oefeningen te doen. Aangezien het hier ´s avond rond 9 uur nog steeds 15 graden is, kan je hier eigenlijk de hele dag komen. Tot en met 11 uur ´s avonds zijn hier nog steeds mensen aan het sporten. En ik moet toegeven dat buikspieroefeningen onder de sterrenhemel met een aangenaam temperatuurtje lang zo slecht nog niet is!

Foto by: Caro van Hulzen
Caro van Hulzen - Stagiaire bij Málaga ¡Sí!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten